четвер, 10 грудня 2015 р.

Модуль 1 Рефлексія

Я ознайомилася з програмою Intel «навчання для майбутнього». Ознайомилася з методом проектів,  з планом вивчення теми та формою оцінювання порт фоліо. Я знайшла в інтернеті ресурси про методи проектів. Модуль допоміг проаналізувати переваги навчання методом проектів.Цей модуль допоміг мені вияснити як використати навчальні дослідження у проектах та зрозуміти призначення основних питань проекту. Навчальні дослідження розраховані на розвиток здібностей дітей 21 століття. За допомогою цього  модуля я уточнила основні питання проекту, визначилася з ключовими питаннями, обдумала оцінювання учнів у проекті.
Цей модуль допоміг обдумати які зміни може внести використання інтернет-ресурсів в процес навчання( при цьому обов’язково нагадати учням про авторське право).
Обговорення проблеми безпечної роботи в інтернеті. Я навчилася додавати посилання, питальники, переглянула блоги друзів і зрозуміла, що дуже корисно працювати з різними пошуковими ресурсами( Google, Yandex, Rambler, Mail)
знайомство з цим модулем допомогло зрозуміти, що для учнів корисно попередньо переглядати буклети, блоги та інше. Внаслідок цього, створила папки для портфоліо.

Немає коментарів:

Дописати коментар