четвер, 10 грудня 2015 р.

Модуль 4

У цьому модулі я:

- Обговорила приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
- Обговорила у парі з Марченко Н.В. створені Основні запитання;
- Обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
- Створила перший варіант плану оцінювання;
- Створила засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
- Удосконалила цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
- Створила презентацію основних ідей навчальної теми;
- Переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни;
- Осмислила те, чому я навчилися в цьому модулі.
Робота з цим модулем дала можливість краще усвідомити мету і стратегію навчання методом  проекту, вдосконалити ключові питання і конкретизувати тематичні змістовні питання.Особливо сподобався вираз американського футуриста Елвіна Тоффлера, який сказав : "У 21 столітті неписьменним вважається вже не той, хто не вміє читати і писати, а той ,хто не вміє учитися, доучуватися і переучуватися".

Немає коментарів:

Дописати коментар